I was grain free when I crashed


A story of 100% recovered with stage III AF


posted in 12/30/2015














I want to share my story, in case it helps someone or just provides some hope.

In April of last year I was diagnosed with stage III AF after months of progressively worsening symptoms.

At my worst, I was afraid to stand in the bathroom to brush my teeth because I felt like my legs would give out.
I had constant brain fog so bad that I stopped driving because I made a couple of decisions that scared the life out of me while behind the wheel.


それが誰かを助けるか、ちょうど若干の望みを提供する場合に備えて、私は話を共有したいです。

昨年の4月に、私は何ヵ月にも及ぶ次第に悪化している徴候の後ステージIII AFで診断されました。
私の最悪の事態で、脚が動かなくなるように感じたので、私は歯を磨くために洗面所に立っているのが怖かったです。
私は、安定した脳霧を運転中の間私が私から生命を脅かした二、三の決定をしたので運転するのを止めたように悪くしました。




I could barely work or run my household.

I would get migraines that lasted for 24-48 hours.

My hands and feet were constantly freezing, and my muscles cramped and ached so badly.

I would wake up in the morning exhausted, but at night I had horrible insomnia.

I would have crashes around 2 o'clock every day that felt like passing out over the period of 10 minutes
(this was terrifying, and sometimes it felt like it was all I could do to get my small children involved in an activity before I passed out).

The final straw that sent me to the doctor was sitting at the bottom of my stairs crying
because I didn't feel like I had the strength to get into my own house.



私は、かろうじて働くことができたか、家庭を運営することができました。
私は、24-48時間の間続いた片頭痛を得ます。

私の手と足は、絶えず、氷点と束縛される私の筋肉で、とてもひどく痛みました。
私は疲れきって朝に起きます、しかし、夜に、私は恐ろしい不眠症にかかっていました。

毎日2時に10分ほどクラッシュが起きます。
(これは恐ろしかったです、そして、時々、私が気絶する前に、私の小さな子供を活動に巻き込ませることが私がすることができたすべてであったように、それは感じました


私が私自身の家に入る力があるように感じなかったので、私を医者に行かせた最終的なわらは泣いている私の階段の底に座っていました。






I went and saw a local ND, who has been absolutely amazing.
She ran a ton of bloodwork and saliva testing, and gave me my diagnosis.

She had me start by gently working liver congestion
(castor oil packs, lemon water morning and night, and chelidonium plex).


私は行って、ローカルNDを見ました。そして、その人は全く素晴らしかったです。
彼女は多くのbloodworkと唾液テストを走らせて、私の診断をくれました。

彼女は、私に穏やかに働く肝臓混雑(ヒマシ油パック、朝晩レモン水とはさみ指導教官塊plex)によって出発させました。




She also had me increase the amount of healthy carbohydrates in my diet
(I was eating a very low carb diet-less than 50 g a day).

After about 4 months we removed the ACE because I was recovering to the point that it was causing me jitters.

At that point we added in magnesium and iodine, and I could feel the leap in my progress.

At this point I am nearly 100% recovered.
I sleep 8 hours every night, and all of the symptoms I listed before are gone.
I continue to take iodine and magnesium, and I eat around 75-100 g of carbs a day.

I also continue warm lemon and salt water morning and night.


彼女も、私に私のダイエット(私は1日につき1非常に低い炭水化物ダイエット- 50g未満を食べていました)において好ましい炭水化物の量を増やさせました。

私がそれが私に不安感をもたらしていた点に回復していたので、およそ4ヵ月後に、我々はACEを取り除きました。
その時、我々はマグネシウムヨウ素で加わりました、そして、私は進展の飛躍を感じることができました。

この点で、私は、回復されるほぼ100%です。
私は毎晩8時間眠ります、そして、私がリストした徴候の全てはなくなります。

私はヨウ素マグネシウムをとり続けます、そして、私は1日につきおよそ75-100gの炭水化物を食べます。
私も、朝晩、暖かいレモンと塩水を続けます。



I am able to work, drive, play with my kids, and tackle long/difficult days. T

he big test will be trying to start running again this summer, but my ND and I are very hopeful.

Don't give up!! Healing is possible. Once you find the pieces your body is missing, it will happen!!



働いて、運転して、子供と遊んで、長い/難しい日に取り組むことが、私はできます。
大きいテストはこの夏再び運び始めようとしています、しかし、私のNDと私は非常に期待できます。

やめないでください!!
治癒は可能です。
一旦あなたが体がはずしている部分を見つけるならば、それは起こります!!







Things like steel-cut oats, rice, sweet potato, squash, whole grains, etc.
I am not gluten or grain free as they don't seem to impact me negatively.
In fact, I was grain free when I crashed

鋼-カット・オート麦、米、サツマイモ、スカッシュ、全部の穀物、その他のような私が彼らが否定的に私に衝撃を与えるようでなくて無料のグルテンまたは穀物でないということ。
実際、完敗したとき、私は無料の穀物でした